tisdag 29 januari 2008

Fyndat...

Go kväll kära vänner!=)Idag drog vi iväg till McDonalds (borde egentligen inte, men de va gott) en sväng. Efter att ha avnjutit vår måltid styrde vi bilen mot Coop. Skulle handla lite, och sen har dom ju lite annat smått och gott, som den här ljusstaken t. ex! Hittade den och tycker den matchar bra ihop med vår taklampa som vi köpte på Em för ett tag sen. Men det bästa av allt, priset=)På hyllan stod det att den skulle kosta 99:- men sen i kassan så visade de sej att den var på rea för 22:-, som hittat=)Jag gillar att FYNDA!!! Har precis sett på Bygglov...åhhh...vilken källare det blev, verkligen sugen på att göra iordning nere i våran hemska källare NU!!!Men pengarna räcker inte riktigt till de nu, kommer ju kosta lite!?Men dom i Bygglov måste vara riktigt nöjda över den källaren, fasen att inte Bygglov kom hit istället, sökte ju..!!?? PS. Har ett litet projekt på G...ska börja lite smått i morrn tror jag, kommer lite bilder snart, någon som vågar sej på en gissning? Ledtråd: Ska använda MDF, färg, ljusslinga mm.....=) Gonatt på er & Kram

4 kommentarer:

  1. Hej vännen!!

    Tack för dina goa rader!!
    Jag sitter här på jobbet nu och är lite smått chockad över responsen jag fått på detta. Milda matilda.. Över 100 kommentarer och en hel drös med mail!!
    Inte ens i min vildaste fantasi kunde jag tro att man hade så många som brydde sig om mig och min lilla fnuttiga blogg! haha

    Det gör mig på så gott humör igen, det värmer långt in i själen!! Får mig att vilja kavla upp ärmarna och kanske blogga lite snart igen, inte ska dom ha det nöjet att få mig att sluta med det som jag älskar att göra!

    Spårningen på idioterna är i full gång. Om dom bara visste...
    Den dagen jag får reda på vilka dom är.. Då kommer jag har tuggat ordentligt med taggtråd.

    Tusen tack igen för dina rader!!

    Ha det bäst så länge!!!

    KRAM!!!!

    SvaraRadera
  2. Hej på dej!
    Klart du får respons, hela din sida är ju underbar oc en stoor inspirationskälla=)Ditt hem är väldigt fint dessutom...Jag hoppas verkligen du börjar blogga igen, dom där "asen" (om man får säga så) ska inte få förstöra för dej och din familj, du älskar ju att blogga, INGEN ska få förstöra det!!! Hoppas verkligen att spårningen funkar och att de går att få tag på dom...då blir det inte roligt för dom...hoppas dom förstår de!!??

    Hade så jättebra och jag hejjar på dej och din familj!!!
    Stora kramar emmsan (www.hemochinredning.blogspot.com)

    SvaraRadera
  3. det kan man verkligen kalla fynd:-)
    visst blir man glad när man hittar nått man vill ha till en billig peng.

    www.jennyshus.webblogg.se

    SvaraRadera
  4. kul att du länkat till mig:-) jag länkar tillbaka.
    kram/jenny

    www.jennyshus.webblogg.se

    SvaraRadera