tisdag 22 januari 2008

Jaha då var det tisdag, tre dagar till löning...längtar nu då plånboken känns VÄLDIGT tom=(Det är så mycket ideér i huvet som jag vill göra men jag känner att pengarna räcker inte till till allt, antar att det finns fler som känner likadant?I helgen ska jag ialla fall åka ner till Hem&Hobby och köpa mej en ram till min kakaoplansch..jiiipii....blir säkert lite annat köpt oxå!?=) Allt jag vill göra..: *Köpa nya gardiner till köket (antagligen blir det Mairos "blomma") *Köpa tak och golv till vardagsrummet...(blir väldigt dyrt, MÅSTE spara) *Måla taket i hallen (har iofs färg i källaren så de blir ju inte så dyrt) *Köpa ny sänggavel *Nya krukor och blommor i vardagsrummet, hallen och datarummet... *Tapetsera och möblera om datarummet *Renovera källaren..*suck*..stort projekt Listan kan göras väldigt lång, men då orkar ni antagligen inte läsa=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar