tisdag 5 februari 2008

Bygglov

Bild lånad från tv4 Bygglovsteamet Willy, Mija och Matte är väl helt fantastiska??Kvällens uteplats blev ju bara så snygg, man får lust att springa å grejja me allt möjligt efter deras program! Och vad är det jag ser inne i Mijas syrum, jo om inte stora rullar med Mairotyg, bla Mairos blomma som jag funderat så länge på att köpa. Så nu slog jag till, en rullgardin med mönstret blomma från Mairo blev det...från Frapp. Hoppas den kommer snart=) Tack Bygglov för att ni finns och inspirerar!!!

3 kommentarer:

  1. Jag har själv både i vardagsrummet,köket och matsalen rullgardiner fr Mairo.Är super nöjd med de verkligen.Värt och lägga lite extra pengar och få det riktigt snyggt.KRAM!

    SvaraRadera
  2. Asch jag missade det igår.. Såg bara när dom lyfte upp betongbänken och den såg grymt snygg ut!
    kram

    SvaraRadera
  3. Dinka: Ja jag tycker det är riktigt snyggt och inte svindyrt heller=)Något man inte tröttnar på heller tror jag!!!

    Perlan: Synd att du missa de=(Ja den blev riktigt snygg=)en sån skulle man ha!!!

    Kram emmsan

    SvaraRadera