lördag 29 mars 2008

Gillar...Gillar inte!

Nu har jag blivit utmanad igen, riktigt skojj!!!Den här gången utav Monkan. Den här gången är utmaningen gillar/gillar inte, att visa en sak i hemmet som man gillar och en gillar inte!!!
Jag GILLAR INTE våran klädkammare i Hallen, den städas ofta men är alltid lika stökig ändå!!!Förstår inte hur det kan bli så;)Någon gång ska jag göra iordning den ordentligt, med mycket bra förvaring, korgar, skoskåp mm. Men just nu läggs pengarna på lite annat och dessutom ser ju ingen vår stökiga klädkammare förutom vi och nu NI=)
Jag GILLAR mitt träd som jag gjort ALLDELES SJÄLV (Helt utan sambons hjälp)=)Lyser jättemysigt på kvällen och ett bra första blickfång att titta på när man kommer innanför dörren!!!Min kakotavla hänger med på ett hörn oxå för den gillar jag massor!!!=)
Nu ska jag utmana fem andra bloggare, vilket inte är lätt då utmaningen hållt på ett tag men jag utmanar: Malin, Bernsborg, Fridasfunderingar, Husnr8 & Villaelvakulla och hoppas ni inte fått utmaningen tidigare!?=)Kram till er alla!!!

7 kommentarer:

  1. Ja vad vore livet utan drömmar... klart jag hakar på utmaningen...

    kram kram å ha en kanon lördag kväll

    SvaraRadera
  2. Hej! Vilket fint träd du har gjort! Gillar att du har gjort din egen stil och inte härmat den "riktiga". Vad har du för belysning bakom?
    Kramar, Emma

    SvaraRadera
  3. Åh vilket läckert träd du har gjort! En sån skulle jag gärna velat ha i hallen. Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Klart jag hakar på :)
    De kommer...
    Ha de gott! / Jennie

    SvaraRadera
  5. Halloj!
    fin blogg du har! Ser att du har hittat en bra ram till olles tavla..får man fråga var du hittade denna braiga ram?
    har nämligen köpt affischen men inte hittat nån snygg tavelram..

    SvaraRadera
  6. Vilket SUPERSNYGGT träd! Coolt med ljus bakom. Vad har du belysning där? Är dina träd till salu??
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  7. så snyggt! vart har du fått cacao tavlan ifrån? hade varit så snygg i vårt kök!
    Mvh Elina

    SvaraRadera