tisdag 11 mars 2008

Tisdagstema

Jaha, då var det dags för Tisdagstema, denna gången är temat Badrum. Nu kan jag inte visa ett snyggt och fräscht badrum som jag ser dom flesta andra har gjort=)Vi har nämligen inte börjat renovera vårt badrum än, som ni ser?? Jag avskyr vårat badrum, dels är jag inte så förtjust i blått, speciellt inte när väggar, tak, golv, handfat och toalett är i blått. Sen finns det inget fönster vilket gör det ännu mörkare och badkaret har dom placerat vid ett snedtak, så sambon kan inte ens stå upp och duscha stackarn!!!Men badrum är ett stort projekt för mej så det får ta sin lilla tid att fundera ut precis vad man vill ha, sen kostar det ju en del också!Och detta fungerar ju så länge även om det är VÄLDIGT blått=/Nu kanske ni tycker att jag lika gärna kunde struntat i att visa bilderna på vårat inte så snygga badrum men jag ville att ni ska förstå varför jag snart vill ha nytt!?=) Idag har jag varit fruktansvärt trött och knappt orkat sitta vid datorn (tror jag börjar bli sjuk) så jag ska ner och slänga mej i soffan igen!!!Skulle börjat med den stora Randomlampan idag men det får vänta tills imorrn!!!Kommer tillbax och hälsar på inne hos er imorrn med nya krafter=)

5 kommentarer:

  1. Klart du ska drömma dig bort om ett nytt och fint badrum. Det är nåt visst med att gå och suga på karamellen också.

    Krya på dig! Jag är snart där du är, känner förkylningen komma krypande.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  2. Hej gumman. Här e en till som är otroligt trött. Give me some energy someone!! :)

    Jag har en lampidé på bloggen. Kanske är någon för dig lamptillverkar´n??! ;) Den du nämnde i förra inlägget är så fin. Ser fram emot resulttet med spänning!!! Kanske jag norpar idén om det blir lyckat? =) Hoppas du piggnar till snart. Kramis Malin

    SvaraRadera
  3. Halva nöjet är ju att planera och drömma om nått nytt...
    Jag skulle knappt våga visa vår tvättstuga, men drömmar och planer för den det har jag gott om.
    Ha de gott!

    SvaraRadera
  4. Det här temat var riktigt kul. Tänk så många badrum man har fått kika in i. Tack för att du bjöd på de här bilderna!

    SvaraRadera
  5. Emma; Tusen tack för uppmuntran gumman! =) Tur att det finns de som tycker tvärtom & uppskattar det jag faktiskt gör. Personen i fråga kanske inte har någon egen blogg och har därför svårt att förstå att det kan bli svårt att hinna med att svara på alla kommentarer och mejl. Jag förstår inte heller i bland att jag hinner med. Det gör jag ju egentligen inte men gör så gott jag kan. I bland känns det mner stressigt än andra gånger. Jag vill ju ha bloggen som en ventil, där jag kan skriva av mig om mitt intresse. Känner man stress så försvinner lätt glädjen och man tappar lusten till det. Detsamma, ha det fint! Kram Malin /Inspiration & design

    SvaraRadera