fredag 27 juni 2008

Målning pågår...

Jaha då var man alldeles allena ikväll, sambon e på jobbfest! Så jag tänkte måla detta bord/pall (eller vad man vill ha det till), grundar det först och sedan blir det ett lager eller två med vit färg. Funderar på att klä locket med nått snyggt tyg så kan den användas som pall kanske!? Blir så rastlös när jag är själv, gillar att ha folk omkring mej, men det är ju när jag är rastlös som det händer grejjer så det är ju nått positivt!!! Imorgon väntas som sagt Ikea och Jönköping, fira nya jobbet med lite shopping, låter väl bra!?;) Ha en trevlig fortsatt FREDAGSKVÄLL!!!

13 kommentarer:

  1. Perfekt pyssel när man är rastlös och ändå är lite trött, sitta och måla lite.
    Ha en bra morgondag med en massa shopping. Du vet väl att det alltid är loppis ner på Tändsticksområdet på Lördagar??
    (Ligger nära tågstationen.)
    Värt ett besök fast man ska vara där tidigt.

    SvaraRadera
  2. Vilket roligt projekt, kan tänka mig att den blir kanonfin i vitt. Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. pyssel pyssel!! vad du ar duktigt. Jag har faktiskt sjalv kollat pa den ladan fran IKEA saaaaaaa lange och undrat hur den kommer att se ut vit. Sa jag ser verkligen fram emot att fa se resultatet!!
    Ha en bra helg
    kram
    anna

    SvaraRadera
  4. Tjo! Grattis till jobbet, det är alltid skönare att veta vad man gör månaden efter :D Vad kul det ska bli att se när ditt målningsprojekt är färdigt, blir nog super! ha en trevlig helg. kramar

    SvaraRadera
  5. Låter som att du sprudlar av glädje!! Skoj!! :D
    Ska bli skoj att se hur pallen/bordet blir!
    svar: Jaså du har en vit sån lampa..:D Vissa saker är riktigt snyggt men sen passar de tyvärr inte in, tur att blocket finns :D KRAM

    SvaraRadera
  6. Grattis till tjänsten!
    Perfekt att måla om man är själv, jag var som du för ett par år sedan och ville alltid umgås med folk. Nu har jag ett socialt jobb så jag njuter av att vara själv hemma!
    Det låter som pallen kommer bli fin!

    SvaraRadera
  7. jag var också hemma själv igårkväll, min sambo var också på jobbfest så då passade jag på att pyssla lite. Jag tror pallen kommer att bli perfekt när du har målat den vit och att klä locket med tyg är ingen dum idé. Hälsningar Sandra

    SvaraRadera
  8. Du det där med shopping för att fira nya jobbet lät inte helt fel. Jag vill också :0)

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  9. Akta golvet! Tänkte jag direkt. För att jag själv är rätt klantig av mig, så jag skulle absolut ha täckt med mer papper...

    Det låter som en bra idé att klä locket med tyg, och lite vadd också, så kan lådan göra dubbel nytta.

    Självklart ska man belöna sig själv när det händer nåt bra. Fira jobbet med shopping låter ju perfekt :-)

    SvaraRadera
  10. Hej Pysselfia! :)

    Jag gissar att den ska bli vit. :)
    Ska bli skoj att se den färdig sedan. :) Min gubbe sprayade några zinkkannor vita i kväll, blev fina. Resultatet får du se i morrn. :)

    KRAAAM!

    SvaraRadera
  11. Hej!

    Jag hittade till din blogg idag och har läst massor av dina inlägg. Oj, vad jag gillar den! Ska fortsätta läsa alla inlägg.
    Ha en bra helg!
    /Annette

    SvaraRadera
  12. Vi har också två sådana förvaringsmöbler och vi använder dem just nu till vardagsrumsbord. Jag ser fram emot att få se på bild hur den blev som vit! Säkert jättesnygg! Ha en bra söndag! Kram Anna

    SvaraRadera
  13. Hejsan, det går jättebra att låna min bild till Tävlingen.

    SvaraRadera