onsdag 18 februari 2009

Skulle aldrig sagt det...

...förra veckan råkade jag nämna att jag inte varit sjuk på länga, vad hände då? Jo jag fick maginfluensa och igår åkte jag på världens dunderförkylning, feber, ont i kroppen, örat osv. Man ska INTE säga den där meningen som jag råkade kläcka ur mej!!! Men förhoppningsvis går detta över snart.
  • Sambon har idag satt upp golvlister i vardagsrummet och nu fattas bara taklisterna. Att det kan kännas så skönt när lite lister kommer upp!? Känner dessutom att beroendet efter dekorplasten börjar komma, finns ingenstans i denna lilla stad som man kan köpa det så det blir väl till att beställa på nätet...

Kan meddela att lite lamppyssel är på gång med, inte just nu men framöver. Ska göra ett ytterligare försök på en Random Light, i svart denna gång, + 2 (kanske 3) andra lampprojekt, kul!!!=)

Idag har sambon dessutom eldat massor i kaminen för att jag ska få lite värme i kroppen, snällt. Väggordet stämmer verkligen in bra där...det är så det känns när man eldar!!!

9 kommentarer:

  1. Krya på dig, det är inget vidare att vara sjuk. jag hade min influensa i förra veckan.

    Ville bara säga att nu är min lampa oxå upp. jag "snodde" ju din ide på lampan. Jag fastnade direkt jag såg den här på bloggen, att den hade verkligen passat hemma hos oss. Hoppas det var ok!

    krya på dig
    kram

    SvaraRadera
  2. Trist, trist!! Det går mycket skit nu för det märker jag som får jobba mycket i dessa tiderna.

    Så härligt med en brasa, värmer skönt nu när kung Bore har ett fast tag över oss.

    Lyckat till med lampprojeket!

    Krya på dej! Kram!

    SvaraRadera
  3. Åh fanns det? Då får jag åka och kika i en annan butik då. Jag trodde verkligen inte det fanns. vad fint det blev i er soffa! Kram Emmy

    SvaraRadera
  4. Ajdå, inge kul att bli sjuk sådär. Hoppas du snart blir bättre. Vad kan det vara för lampprojekt du har på g då.. man blir ju lite nyfiken. Själv har jag också nån idé i huvudet men det dröjer nog ett tag innan jag får tummen ur för sådant :)

    SvaraRadera
  5. hej tjejen...

    tittar bara in å säger hej å krya på dig... nu får så himlans fint hemma å absolut super mysigt verkar ni ha det... Ni är duktiga ni..

    Här har det tagits nya tag med vikten - jag blev lite inspirerad av dig så nu ahr jag gått i två veckor å lyckats gå ner 3 kg... fortsättning följer

    Bamsekramiz å sköt om dig

    SvaraRadera
  6. Absolut......är ju inte så lång väg och du brukar ju besöka det blå/gula varuhuset med jämna mellanrum.

    Ha det så gott och kram!!

    SvaraRadera
  7. jo, bloggträff med fika o shopping är jag såklart med på!

    kram

    SvaraRadera
  8. Jag har precis varit i samma sits så jag förstår hur du känner dig. Det är verkligen inte kul.

    När du känner dig i form igen har du en utmaning att hämta hos mig.

    Kram Malin

    SvaraRadera
  9. Vilken fin kamin!
    Usch vad trist med alla sjukdomar som verkar vara överallt just nu. Har också gjort misstaget och sagt att vi inte varit sjuka på länge... det brukar komma som ett brev på posten...
    Krya på dig!

    SvaraRadera