torsdag 21 januari 2010

Hallen i vårkläder...

Förra våren hade jag gult i Hallen och trivdes mycket bra med det så därför fick det bli gult här igen! Ska ju snart ta tag i "Hallprojektet" och då kommer en sån HÄR att pryda väggen, älskar den...
Lite pärlhyacinter(??) på ett fat tillsammans med gula ljus...
'
Evert pall inhandlades på Ikea för ENDAST 29:-, bra att sitta på när man knyter skorna, vänder man på den så kan man förvara vantar mössor i mm.
Är så sugen på att sätta igång med hallen nu...kanske får bli i helgen:)

9 kommentarer:

  1. Bra med billiga lösningar ;) Och fint med gult

    SvaraRadera
  2. Jag älskar gult i inredning - svårt att bli fel :-) Läcker bild du ska beställa! Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Snygg kontrast med det gula mot det svarta!

    SvaraRadera
  4. Läcker! Jag gillar också gult! Har lite grönt på ovanvåningen nu i soffan, men har beställt hem lite gult också! Me likey! Kramar!

    SvaraRadera
  5. Snyggt med gult! Jag blev sugen på att åka till IKEA!!!

    SvaraRadera
  6. Det ser så härligt och piggt ut!! Gult är perfekt att ha i hallen, då blir man glad när man kommer hem. :)

    Hoppas du har det bra vännen min?! :)
    Här ska det mumsas kladdkaka i kväll till Robinson. :) MUMS!! :)

    Många kramar!!! Malin I&D

    SvaraRadera
  7. Jättefint med gult! Jag gillar Yes we can bilden också. Mycket vårigt alltihopa :)

    kram /iris

    SvaraRadera