söndag 14 februari 2010

Fyndat igen...

Sista söndagen i varje månad så har vi en stor loppis i Folkets Park här i Tidaholm och självklart är jag en trogen besökare:) Det har varit uppehåll ett tag men nu men i slutet av Januari så körde det igång igen. Denna gången hittade jag ovanligt lite och många bord var tomma, kan bero på det kalla vädret. Men jag hittade en sak som jag länge velat ha och det är denna lampa som kommer från Ventur Design (om jag inte minns fel). Den är i silver och kostade mej endast 50 :- och platsen var given, i hallfönstret såklart!!!

Nu vill jag passa på att önska er alla en underbar ALLA HJÄRTANS DAG och ta han om er, kram!

15 kommentarer:

  1. Oj, vilket fynd:)))
    Så fint det blev i fönstret.
    Själv har jag inte varit utanför dörren idag. (Föräldrarna har vart här på middag, så det har fixats och grejat) men nu tänkte jag gå ut och ta mig en nypa frisk luft.
    kramis

    SvaraRadera
  2. Wow, vilket fynd! Snygg lampa! Jag önskar att jag tog mig för att gå på loppis lite oftare, för man verkar ju onekligen kunna fynda. Ha en mysig alla hjärtans kväll! Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Turfia där!! Jättefin lampa!

    Ville bara önska dig en fin allahjärtans kväll!!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken snygg lampa - vilket fynd!!! Loppisar is the shit ;)

    Kram på alla ♥-dag!
    Therese

    SvaraRadera
  5. detsamma kära du :-) hoppas du haft en strålande dag!!! kraaaaam sofie

    SvaraRadera
  6. Men jösses, så snygg den är! Jag är dålig på att gå på loppis... Kram!

    SvaraRadera
  7. Åh, jag har en sådan vit!! Dock nerpackad i låda pga platsbrist! De är superfina! Passade ju perfekt i ditt hallfönster! Kramar Emmy

    SvaraRadera
  8. Kram å gonatt vännen!
    /Malin I&D

    SvaraRadera
  9. Hej
    ville bara säga att din sänggavel är jätte fin och jag undrar var du köpt den
    Hälsninagar Helen i Skåne

    SvaraRadera
  10. pysseliten.blogg.se18 februari 2010 kl. 21:24

    Håller med ett super fynd som var jätte fint :)

    SvaraRadera
  11. Verkligen snygg lampa. Som en del tidigare kommenterat, man borde gå på loppis ibland.

    SvaraRadera