fredag 6 augusti 2010

Nytt i sovrummet...

Har länge spanat efter en lampa till sovrummet men har inte hitat någon som jag vill ha. Nu när jag var på Ikea sist så slog jag till på en rislampa för endast 35:-, som hittat. Den får duga tills lampan med stort D har hittats. Hade först tänkt hänga tre små rislampor i grupp men de var tyvärr slut så det fick bli en stor. Men jag är nöjd för stunden:)

Sambon klagar alltid att han inte har något att hänga sina kläder på i sovrummet så nu har jag även införskaffat 3 st krokar från lagerhaus för endast 10:-/st. Älskar att fynda:) Ska bara måla över skruvhuvudet så är jag nöjd och även sambon!

2 kommentarer:

  1. Rislampor skall inte underskattas, har oxå en som dock är svart och den skulle oxå bli "tills vi hittar en snyggare" lampa men den är kvar flera år senare :)

    SvaraRadera
  2. Rolig pysselblogg som definitivt hamnar bland favoriterna!
    Fint du har hemma -krokarna från lagerhouse måste jag nog åka o köpa idag ;)

    SvaraRadera