fredag 10 september 2010

Tom vägg...

Köket börjar nu bli helt klart & nu letar vi bord, stolar är redan bestämmt. Men bakom där bordet ska stå så finns det en tom vägg som jag är lite sugen på att fylla med något...

Kanske skulle man ge sej på att måla denna

Eller kanske denna...

Eller så blir det några tapetvåder, tapeten Woods från Cole & son står högt upp på vill ha listan!

Jag har ju innan gjort väggmålning i lilla hallen uppe, ser ut så HÄR! Har även gjort en väggmålning hemma hos mamma, ett porträtt av Jimi Hendrix!

Vad tycker ni?? Ska jag hitta på något roligt eller ska väggen få bli vit? Kanske nån rolig tavla kan fungera med? Ha en mysig kväll, kram emma

Bilder lånade från designonline.se & måleributiken.se

2 kommentarer:

  1. Något roligt tycker jag allt kan få plats! Den andra bilden föll jag för - kombinationen av det lilla bordet och trädstammarna var väldigt uttrycksfull och vacker.

    SvaraRadera
  2. Nåt kul låter spännande! Speciellt när du har begåvats med att kunna måla själv! :)

    SvaraRadera