söndag 28 november 2010

1:a advent

Då var det äntligen första advent & det första ljuset brinner. Har tre adventsljusstakar i år men här visar jag min cultljusstake som hängt med ett tag. I år har den pyntats med lingonkvistar, julgranskulor och en och annan stjärna! I bakrunden ser ni xmasljusstaken som jag shoppade hos favoritsaker och mitt ljushus från walther & co som jag fick i present står på bordet och lyser så mysigt:) Jag njuter för fullt även om jag är ganska trött på snö nu, jag överdriver inte om jag säger att vi har minst 70 cm snö här...

Fler bilder på advents/julpynt kommer efter hand! Nu ska jag njuta av dom sista minutrarna i soffan innan sängen ropar och det är dags för en ny arbetsvecka, natti på er!

Detta får bli mitt bidrag till söndagsbilden hos FABRIKEN!

1 kommentar:

  1. Vad fina de där bokstavsljusstakarna är! Var har du hittat dem?

    SvaraRadera