söndag 21 november 2010

Söndagsbilden v.46

En vecka kvar till 1:a advent och om jag längtar! Älskar denna tid även om det ibland kan kännas lite stressigt. Denna vecka har jag mycket att göra, jag ska tillsammans med en annan tjej julskylta i en butik här i stan, jag fyller år på självaste 1:a advent så det ska bli lite kalas och sen ska jag även hinna julpynta lite här hemma. Men det är roliga saker att se fram emot. Jag har börjat förbereda för att hinna allt, kollat belysning, pysslat jultavlor mm. så på torsdag/fredag åker nog alla julstakar och stjärnor upp. Men mellan allt som ska göras så måste man även hinna njuta, tända lite ljus och plocka fram en julinspirerad inredningstidning och laddas med nya idéer. Så denna bild får bli mitt bidrag till söndagsbilden hos FABRIKEN! Glöm nu inte allihop att njuta, tiden går så fort ändå.

1 kommentar:

  1. Vilket roligt uppdrag att få julskylta :-) Jag har också låtit mig inspireras av Allt i Hemmets julspecial i dag och nu kliar det i fingrarna att få sätta i gång med pyntet... Ha en bra vecka! Kram Anna

    SvaraRadera