torsdag 23 juni 2011

Klickeliklick!

Nu är den hemklickad, postern från jtp-design och jag älskar den innan den ens kommit hem:) Tog ett tag att bestämma vilken jag ville ha men nu bestämde jag mej för denna, kommer bli fler köp framöver eftersom jag typ skulle vilja ha allihop som Jenny gör men då skulle jag bli fattig;) Den här ska få hänga i matrummet, längtar tills den kommer! Igår började vi gräva för altanen på framsidan och idag har vi börjat måla lite smått på huset men fortsättning följer! Nu vill jag önska er alla en riktigt glad midsommar, kram

5 kommentarer:

  1. hihi den har jag med här hemma :)

    trevlig midsommar! kram

    SvaraRadera
  2. Hade för mig jag hade kommenterat detta inlägg men tydligen inte. ;)

    Den är skitsnygg! Tror den ska få bo hos mig oxå, vet bara inte på vilken vägg!!! Börjar bli fullt!!! :(
    Kram, hoppas midsommar var bra!!

    SvaraRadera
  3. Ha-ha den hade passat mig utmärkt. Har också kikat på den med en hel del svordomar riktat till hundarna...när dom gör hyss!

    ~Ingrid

    SvaraRadera
  4. Supersnygg verkligen!! Snygg frisyr du har förresten :)

    Kramis

    SvaraRadera