måndag 27 juni 2011

Målat...

I helgen har det hänt grejjer ute, vi har grävt och förberett för altan/verandabygget. Mitt i detta kom vi på att det kan vara fördel om åtminstone grunden på huset är målat innan bygget drar igång så det har vi hållt på med. Tar sin lilla tid att måla men om vi är nöjda! Grått & vitt blir betydligt finare än det grön/röda. Idag har jag målat färdigt det sista på grunden och källafönstren så nu är det bara alla "vanliga" fönster och vindskivorna kvar, det ska jag nog börja med imorgon tror jag:) Sambon får fortsätta gräva...

1 kommentar:

  1. blir nog en riktigt fin förändring! fina färger ni valt!

    Bästa vår blir det nog vår tur att ta sig an utsidan på huset. Lutar åt helt vitt eller byta ut det gula mot typ cederträ :) spännande!

    skit att jag inte vann tävlingen, hade verkligen behövt den trappen ;) hehe!

    Kramis

    SvaraRadera