lördag 2 juli 2011

Sovrummet!

Nu är sovrummet i princip helt klart, lite småsaker såsom tidningsställ, taklampa & någon snygg poster mm som fattas men det kommer det bilder på efter hand...Här kommer ett gäng bilder
Kuddar från H&M home & ikea...
Fick ett tips av goa Malin för ett tag sen att man kunde använda äggkartonger som väggprydnad så sagt & gjort, lite grön sprayfärg så blev dom rätt snygga:)
Här hamnade mina vitmålade "papprör" som egentligen skulle blivit det här!
M:et är klätt med papper från blafre!
Är supernöjd med det vita golvet så fler vita golv kommer det nog bli, vardagsrummet ligger nog näst på tur:) Vi är nöjda med hela sovrummet, känns lugnt & harmoniskt & vi sover skönt här:) Hade tänkt måla på huset ida med då det regnar lite mellan varven så känns det inte som nån bra idé, får hoppas på bättre väder imorgon:) Vad gör ni idag??

6 kommentarer:

  1. har bakat ;( efter jobbet så nu slappar jag i soffan med att kolla lite bloggar .Så HIMLA fint det vart i sovrummet kanon . Jag har med börjat salma på mig den gröna nu till sovrummet :) Som får bli ett nästa byte hemma :)

    SvaraRadera
  2. Himlars vad fint det är:-)
    De där med äggkartong var ju en ide, de kanske man ska prova:-)

    SvaraRadera
  3. Men så fint det blev!! Sprayade äggkartonger var ju coolt!! Och jag blev oxå sugen på att göra nån förvaring med papprör efter Malins bilder! :) Blir nog vedförvaring jämte öppna spisen. Det nappae sambon på iaf. :)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Helt FANTASTISKT snyggt!! Jag har stirrat på dina bilder i en kvart nu och kan verkligen inte tröttna! HELT PERFEKT!!

    SvaraRadera
  5. Snyggt golv! Vad har du målat med för färg??? Kram

    SvaraRadera