tisdag 25 oktober 2011

Trofé



Jag måste bara ha någon utav dessa troféer och sätta upp på väggen här hemma, jag blev störtförälskad. Har dock lite beslutsångest...men kan ju fundera en stund till då jag nog måste övertala sambon, han var en aning skeptisk till detta;) Skulle fixat det sista på lilltoa här ikväll, lister och silikon mm. men då det inte riktigt går min väg, som alltid när jag ska grejja själv, så får ni vänta med bilder och jag får vänta på sambon som får ta över innan något går sönder;) Ha en mysig tisdagskväll,kram

Bilder lånade från anyhow.se

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där det finns smycken för dig och accessoarer för ditt hem.

    Bland annat har vi lägst webbpris i Sverige på Kew Royal Botanic Garden's populära doftljus!

    Skäm bort dig själv i höstmörkret, eller varför inte vara ute i god tid med julklapparna?

    Välkommen!

    Vänliga hälsningar,
    www.missalicia.se

    PS. Just nu pågår också en tävling!

    SvaraRadera
  2. Kollade oxå in dom för några månader sen, gillar dom!!

    SvaraRadera