lördag 31 december 2011

Gott nytt år!


Idag är det den 31 december 2011 och imorgon är det dags att vända blad (på min kalender:)), då blir det den 1 januari 2012! Har haft ett ganska lugnt 2011 men med en del motgångar, tänkte att 2012 ska bli vårt år, därför tänker jag inte avge några nyårslöften i år, jag kan inte hålla dom ändå;) Så jag går in i det nya året med en enda önskan och jag hoppas den ska slå in! Sen vill man ju alltid att alla ska få må bra och ha det så bra som möjligt! Har ni några nyårslöften eller önskningar??

Vill tacka alla er som kikar in här, utan er vore bloggen inget, TACK<3 Vill önska er alla ETT GOTT NYTT ÅR!

4 kommentarer:

  1. GOTT NYTT ÅR !!! önskar jag er båda Kram från faster

    SvaraRadera
  2. Gott nytt vännen! Hoppas 2012 har mycket positivt att erbjuda. Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas att starten på det nya året har varit bra! Tack för all inspiration du bjöd på förra året och hoppas att din önskning faller in! Själv har jag också en del önskningar men har inte avgett några löften... Kram!

    SvaraRadera
  4. Min önskan är att turen är på er sida och att eran önskan går i uppfyllelse!!! Kramar Patricia

    SvaraRadera