torsdag 26 januari 2012

Lite motvilligt bjuder jag på denna...


Egentligen borde jag inte visa nån bild på väggtexten i sovrummet för den är absolut inte klar, men för att ni ska tro att jag verkligen har klippt och klippt och klippt och inte bara skriver det så måste jag ju ha bildbevis;) Måste göra om alla M & W eftersom dom blev mycket mindre i skrivaren, ser lite "kollit" ut, sen måst jag hitta det där f*rbannade laserpasset, blir tokig, det är så klart som bortblåst nu när jag för en gångs skull ska använda det;) Men om ni kan tänka er hur det blir med lika stora bokstäver & lite rakare så bjuder jag på denna;) Förutom det som ska rättas till så är jag nöjd, till helgen kommer jag nog bli ännu nöjdare för då blir det en tur till ikea/village & kanske Granit:D Vad ska ni göra i helgen??

8 kommentarer:

  1. Jag tyckte det såg lite häftigt ut med olika storlekar, men nu ser jag det bara på bild. Vilket jobb du måste ha haft!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tyckte också att det blev lite kul med olika storlekar men jag förstår ju att du vill få till det rakt =D
    Brukar alltid skryta om min känsla för att ögonmåtta men jag vet hur svårt det är att få till grejer rakt på nära håll. Blir ju snyggt det där!
    I helgen blir det lugna puckar, men laddar för tjejfest nästa helg :D Kram

    SvaraRadera
  3. Jag tokgillar valet av text! Det kommer att bli riktigt bra det där :-) Jag ska också besöka IKEA i helgen, så jag hoppas hitta lite nytt. Ha en härlig helg! Kram Anna

    SvaraRadera
  4. men herre Gud vilket jobb men så fint och tänk så mycket det skulle ha kostat så fint så Gilla :)

    SvaraRadera
  5. Superfint! Det har du gjort bra!!! Tycker inte det stör att det var olika storlekar på bokstäverna.
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Wow, vilket jobb. Det ser jätteläckert ut och texten är ju klockren. :)

    SvaraRadera
  7. Ser bra ut, så duktig du är o
    som pillrat med detta :)

    Och avis vart jag, har du vart på village och granit?? ;)
    I helgen har det blivit lugna puckar :)

    SvaraRadera
  8. Jättesnyggt! precis som mycket annat hemma hos dig. :)

    Jag har följt din härliga blogg ganska länge nu men varit dålig på att kommentera. Ska försöka bli bättre på det. :)

    Ha en bra dag!

    //Elin

    SvaraRadera