lördag 28 januari 2012

Några av dagens inköp...

Dagen har spenderats i Jönköping för lite shopping, fyndade en del på Ikea, b la en fåtölj till Lilla Hallen men mer om dom fynden en annan dag:) Var inne på Village och som alltid så vill jag köpa så mycket att jag får beslutsångest men nu fick den underbara tavlan följa med hem och ett betongfat, vet inte vad jag ska ha i än men ljus myser vi med ikväll:) Var även inne på Granit och samma sak hände där, kom ut med en sak i  påsen fast det kunde blivit betydligt mer, men nu var det ju främst saker till Lilla hallen som stod i fokus så saker till arbetsrummet kommer säkerligen fyllas på från Granit framöver!

Nu blir det lite soffmys med Gladiatorerna och sen en bra film och så lite godis förstås, det är ju Lördag:) Trevlig kväll!




4 kommentarer:

  1. Så fina!!! Vi var på Village och Granit i Jönköping igår! Och många fler affärer oxå förstås... ;)
    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Jättefina saker som du köpt. Jag förstår precis vad du menar med beslutångest ;) haha
    Kram

    SvaraRadera
  3. Mycket fint! Gillade verkligen tavlan och betongfatet! Village är SÅ jobbigt för som sagt, man vill ha allt. IKEA har jag lite långt till (13 mil), och Granit ännu längre :(
    Ska bli spännande att se de övriga inköpen sen. Kraaam!

    SvaraRadera
  4. Snyggt! jag gillade deras tavlor i massor :)

    När jag är in på village så brukar jag också vilja ha så mycket i början så jag kommer ut tomhänt:/

    SvaraRadera