lördag 14 juli 2012

Ny kamera...

Idag har vi ÄNTLIGEN införskaffat oss en ordentlig kamera så nu ska jag förhoppningsvis kunna bjuda på lite bättre bilder bara jag lär mej den, blev tillslut en Nikon D3100, ingen värsting men den duger för mina ändamål och min plånbok då kommande barnvagnen kommer ruinera mej;) Gissa om jag fotat många blommor idag?? Bjuder på ett par bilder från vårt senaste projekt, "huven", den är nu nästintill klar, fattas foder runt fönstret som vi inte kan sätta dit förrens fönsterbläcket är ditsatt och det får bli efter semestertider för det verkar inte vara många som vill tillverka ett just nu!

Annars glider vi mest runt och är lite sådär semesterslöa precis som det ska va, nu tänker vi även ta semester från hemmaprojekten ett par veckor, kan vara skönt att bara njuta, vad har ni för er??:)



7 kommentarer:

  1. Fint det blir ;)
    Det låter som en riktigt bra ide. Njut & ta tillvara!!
    Ha det så bra kram

    SvaraRadera
  2. Köpte själv en sådan kamera o tycker det blir jättebra bilder och den är så lättskött

    SvaraRadera
  3. Köpte själv en sådan kamera o tycker det blir jättebra bilder och den är så lättskött

    SvaraRadera
  4. Så härligt med ny kamera - välbehövligt här också!
    Självklart ska man ju ha riktiga grejor när man dessutom blir fler och vill föreviga en massa fina ögonblick!
    Lilla tak-utbyggnaden ser jättefin ut!
    Ha en underbar sommarkväll
    kramar i massor
    //J

    SvaraRadera
  5. Vill så gärna ha en systemkamera men får liksom aldrig fingrarna ur!! Helt klart bra att ha en toppenkamra när bebis kommer :)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Åh va kul med ny kamera! Vi skaffade också en innan vår första tjej kom. Många fina bilder har tagits och det är verkligen roliga minnen att ha kvar! Dessutom är det roligare att fota hemma även om jag skulle vilja lära mig mer och ha fler tillbehör.

    Bra det blir med huven!

    Förstår att mycket pengar går åt till barnvagn och annat men det är helt klart värt det!

    Hoppas att allt är bra annars!

    SvaraRadera
  7. Vad fint det blir :) vi har precis fått vårt hus och börjat riva det mesta :) så vi pausar inte från fixet, men vi är lika glada för det :) det kommer bli så fint :)

    Kram /iris

    SvaraRadera