onsdag 22 augusti 2012

Kuddkrig

Även om det är många som inte är beredda att hålla med mej nu så tror jag faktiskt hösten är här och jag älskar det. Finns det något mysigare än att tända massa ljus och sen krypa upp i soffan med en varm kopp kaffe. Gillar sommaren men gillar nog hösten och vintern mer:) Jag blir allt sugen på att införskaffa ett gäng nya kuddar nu när man börjar vara inne mer och här är mina favoriter just nu...








Idag går jag redan in i vecka 29 (28+0) och det är dåligt med uppdatering här på bloggen men har kommit in i en trötthetsfas igen tror jag, den energin jag har går till jobbet sen är jag helt slut, men tre veckor återstår sen är det dags att gå hem och vila upp sig.  Det mesta går på halvfart här hemma och det känns som allt vi gör gör vi för den kommande lilla människan som redan tagit över våra liv, underbara lilla du, är det så att vi "boar"??:) Nästa projekt är ialla fall att byta golv i kommande barnrummet och jag som annars är den drivande i alla våra projekt här hemma drar mej lite för att börja, kan det vara för jag har lite svårare för att krypa på alla fyra och böja mej upp och ner?:) (Tur jag har en rörligare sambo som får sköta det mesta) Men till helgen sätter vi nog igång, kommer nog bli bra när det blir klart:)

Kuddarna kommer från; hemtex.se, ellos.se & lagerhaus.se

7 kommentarer:

  1. Du ska ta det lugnt och låta sambon jobba! :) kul med boandet och barninredning är ju så roligt!

    SvaraRadera
  2. kuddar kan man liksom aldrig få för mycket av :lol: så det är bara kör :D

    kram kram

    SvaraRadera
  3. Åh höst är verkligen härligt! Fina kuddar, själv har jag redan skaffat några nya och två av dom hade du med bland dina här:).

    Tack för din gullig kommentar!

    Klart du ska passa på att vila när du kan. Kommer ihåg hur det var. Låt sambon jobba, du kan ta igen det sen!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Älskar den svartvita storrandiga kudden, antar det är lagerhaus..

    Ang. mitt blogginlägg, det va det här med Nathalie F. jag syftade på. Visserligen känner jag inte henne personligen (men min mamma gör). Tycker det hela är så tragiskt och hemskt.. Blev så ledsen för deras skull..

    Sen så tycker jag att vi får ta en fika snart. Eller vad tycker du?! =)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Den runda kudden är sååå fin!jag kör på mina gamla kuddar ett tag till.Men visst är det mysigt med hösten,just det där med tända ljus och soffmys!Kram Alexandra.

    SvaraRadera
  6. Läser du min blogg? Isf tycker jag att du ska klicka dig in och gilla min sida, så blir de lättare att följa den :)

    http://www.facebook.com/pages/Lebanezza/103148899777281

    SvaraRadera