måndag 24 september 2012

Något för lilla rumpan...

Som jag nämnde för ett tag sen så hade vi ett litet projekt i hallen, inget märkvärdigt men ändå:) Vi har nu sagt adjö till skohyllorna och den lilla lilla dörrmattan, om ni inte minns hur det såg ut så kolla HÄR! In har istället en dörrmatta storlek större och en bänk i form av två köksskåp fått flytta in, har länge saknat något att sitta på och nu när man är i ett tillstånd då knyta skorna är ett helt projekt så kändes det än mer behövligt:) Så nu är jag nöjd för den här gången, förutom att jag skulle vilja ha en ny ytterdörr och nytt golv men det stannar vid en dröm, än så länge;) Och ja jag skulle vilja ha in lite mer färg i vårt hem men för tillfället går det mesta i svart, vitt och grått,  en aning tråkigt men det är så jag trivs för tillfället...men vem vet snart kanske någon höstig, murrig färg får flytta in:)






7 kommentarer:

  1. Så snygg och stilren sittbänk! Kändes som om rumet blev större på nåt sätt också!
    Högsta betyg :)))
    kram

    SvaraRadera
  2. TACK Emma! <3

    Och oj vad få dagar det är kvar nu, snart under 50 =) Spännande!

    Galet snygg hall! Riktigt bra jobbat med sittbänken!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Supersnyggt! Har likadant i vår hall :)
    Vad har du lagt som dyna? Stannar den på plats? Kram

    SvaraRadera
  4. Åh herregud vilket underbart fint hem ni har! Kom gärna och inred här med :)
    Nej,jag hade velat ha stringgavlar,men tack ändå :)
    Ja,visst är tapeten snygg! Och till min stora lycka hittade jag en bit av tapeten som ska bli två tavlor :)
    Kram/ Therese

    SvaraRadera
  5. Riktigt snyggt! Skönt att kunna sitta ner och vila rumpan ;-)

    SvaraRadera