måndag 4 mars 2013

LEOPARD

I flera dagar nu så har jag känt det, jag tror banne mej det är vår, snart. Den är åtminstone på gång, det känns och humöret blir ju än mer på topp när solen lyser och snön smälter:) Det som är mindre bra för humöret är allt grus som vagnen drar med sej in, kan snart öppna grusförsäljning...men men det får man stå ut med, bara våren kommer nu:)

Häromdagen, närmare bestämt i lördags så fick Milo inviga sin stol, LEOPARD från Ikea, då han är ett mycket nyfiket barn som gärna vill vara med och se allt som händer så satte vi han i den tillsammans med några filtar och ett gäng kuddar och tror det eller ej men han verkade ganska så nöjd då han kunde se båda sina föräldrar från ett helt annat perspektiv än från babysittern på golvet, nöjd bebis = nöjda föräldrar. Men nu undrar jag om det är någon som vet om det finns någon dyna som skulle passa denna, Ikea har ju ingen och jag tycker nog allt att han ska få ha det lite mjukt och skönt om rumpen:) Och nej, jag och symaskinen är inte jättebra kompisar så det förslaget går bort direkt! Kram på er


4 kommentarer:

  1. Håller med om att det är underbart att få se solen igen!

    Fin stol, förstår att ni har en nöjdare bebis nu:)! Dessvärre vet jag inte vilken dyna som kan tänkas passa. Vi hade bara den uppblåsbara vita och den randiga i tyg från IKEA. Men vi har ju inte haft samma stol. Minns bara att vi använde dessa oerhört kort period...

    Önskar dig en fin avslutning på tisdagen! Kram!

    SvaraRadera
  2. Vad kul att Ikea släppt en ny stol, den vita "Antilopen" är man ju så less att se överallt! Skulle kunna tänka mig att ngn universaldyna kanske funkar även om det inte är perfekt passform, men som sagt, man använder den ju ganska kort tid... (sedan orkar man inte hålla den ren längre ;) )
    Ha det bäst
    kram kram

    SvaraRadera
  3. Vad snygg den var! Förstår att ni har en nöjd babis nu ;-)

    SvaraRadera
  4. Snygg stol han fått lille killen.Ja visst känner man att våren är välkommen,glädjen sprider sig.

    Ha det bäst/Kram!

    SvaraRadera