fredag 16 augusti 2013

Gomorrn Fredag och förvaring!

Gomorron, härliga fredag! Även om man är mammaledig och har fredag varje dag så är det nått visst när helgen kommer, sambon slutar tidigt idag och vi kan hitta på saker tillsammans, äta långa frukostar och skrota runt i pyjamas hela dan om vi så vill:) Bara mysa helt enkelt!

Ni vet att jag pratade om någon annan förvaring till Milos leksaker i vardagsrummet och jag kollade ju på Ferm Livings korgar men sen surfade jag in på H&M Home och hittade denna snygging som jag tyckte passade perfekt, och med mammapeng så passade den min plånbok lite bättre också:)

* * *





2 kommentarer:

  1. Verkligen snygg förvaring!!! Trevlig helg! /Louise

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är föräldraledig.

    Du kan ha rätt till en försäkring som ökar pensionsinbetalningen under föräldraledigheten om du är privatanställd arbetare på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

    Här kan du läsa mer om vår föräldraförsäkring: www.afaforsakring.se/foraldraforsakring

    Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.

    Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
    www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst

    Vänliga hälsningar
    Gustav
    AFA Försäkring

    SvaraRadera