torsdag 5 september 2013

Edgar har flyttat in...

Ni vet att jag berättade för ett tag sen om en lampa som flyttat in hos oss, det var Edgar, som man hittar hos Ellos, fick den för halva priset dessutom. Har allt spanat in han ett tag och nu sitter den där vid soffan, perfekt om man vill läsa lite eller bara ha den tänd för att det är mysigt:) Måste också tipsa om dom snygga Peaceljusen som man just nu kan hitta hos Netto, köpte på mej ett gäng:) Där kan man verkligen göra en del fynd, även de grå kuddarna i soffa med triangelmönster kommer därifrån!

* * *

Är det inte mysigt nu när man kan tända lampor och ljus på kvällarna och krypa upp i soffan??Dagarna är fortfarande varma, helt fantastiskt, men nu längtar jag allt lite tills jag kan börja använda min "tjock"tröja och väst;)







2 kommentarer:

  1. Jag älskar ju hösten med,så mysigt på kvällarna.Edgar är ju för snygg.Och som du säger perfekt i soffan när man vill ligga och läsa lite.Tycker det kan vara lite svårt att få till den "perfekta" belysningen.Men den lampan ger ett fint sken.

    Trevlig helg på dig/Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja, Edgar är ju för snygg, blev ju kanon på den väggen. Ibland köper man på sig en massa snygga lampor som eg inte ger ngn vettig belysning, den där fyller ju även den funktionen :)
    Ha det bäst, kram kram

    SvaraRadera