fredag 6 december 2013

Morgonmys!

God morgon på er!
 Här utanför härjar Sven idag och äntligen kom snön, rejält av den varan, det gillar vi:) Blåsten kunde dock kvitta men tror vi har det ganska lugnt här ändå om man jämför med andra delar av landet! Medan pappan fick åka till jobbet så har jag och Milo haft en mysig morgon med tända ljus, skönt att slippa gå ut!

Idag var det tänkt att åka en sväng till grannstaden, är lite som behöver inhandlas men vi får se hur det ser ut i eftermiddag! Imorgon är tanken att jag ska besöka Grafitgrå, utanför Jönköping! Som jag längtat, vet inte hur länge jag tänkt tanken och när jag nu fick ett presentkort så blir det äntligen av! Har ni varit där? Mer om det besöket i ett annat inlägg! Ha nu en skön fredag och ta det lugnt om ni ska ut!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar