måndag 4 februari 2008

Måndag...

Idag är en liten deppig dag, känner mej lite nere=(Vet inte varför, lååång dag på jobbet, blev lite lessen det sista...känner mej lite ensam, aldrig nån som kommer hem till oss känns det som? Undrar varför jag bloggar, inte så många läsare..ja ni vet!!!ALLT känns för j*kligt, vissa dar ska väl bara vara så!!! Ne nu ska jag inte tynga ner era små hjärtan med mitt depp=)Kanske en bättre dag imorgon? Jag har ialla fall hunnit måla mitt träd en gång till ikväll, vet inte om det kan behövas ett lager till?Får se imorgon?=) Hittade detta "trädet" eller hängaren eller vad man ska kalla det på inredningsfabriken, tycker det är riktigt snyggt...kanske går att göra något liknande själv?;) Bild lånad från inredningsfabriken Ne nu är det dags att krypa till kojjs och hoppas på ett bättre humör imorgon!? Kram på er!!!

5 kommentarer:

  1. Hallå! Det blev ju snyggt med texten på skåpet. Jag funderade också i de banorna igår när jag satte upp det. Hem&Hobby säger du... då kanske vi bor rätt nära varann!? ;-) Hoppas morgondagen blir en betydligt bättre dag!!!

    SvaraRadera
  2. Isabelle: Ja, tyckte det blev ganska bra faktiskt me lite text, snyggt utan oxå men e e ju så kul me dekorplast=)Jah låter intressant, vart bor du om man får fråga?;) Själv bor jag i Tidaholm...Ja, morgondagen blir nog bättre=) kRam emmsan

    SvaraRadera
  3. Ja visst är det vita golvet finast....sambon tycker dock att det blir för vitt..hehe..men kan det bli det:P? Kram

    SvaraRadera
  4. Hej tjejen
    Inte så kul att må dåligt. Jag vet hur det känns själv. Ibland kan man ha en dålig dag. Hoppas att du mår bättre. Du har en inspirerande blog så du har säkert många som läser den. Skickar en KRAM

    SvaraRadera
  5. Malin: Själv tycker jag aldrig det kan bli för vitt=)vitt e snyggt...du får bearbeta honom lite..hihi!!!

    tinginneoute: Tack så mycket det värmde att höra=)Idag är humöret bättre, skönt=)

    Kram emmsan

    SvaraRadera