onsdag 13 februari 2008

Tänka först...

Före
Efter
Gissa om jag blir trött på mej själv ibland??=)När vi tapetserade om i sovrummet för ett tag sen så tyckte jag garderoberna såg så tråkiga ut, helvita...!!!Då kom jag på att Simon&Thomas gjorde så fräcka tavlor för ngra säsonger sen, så jag gjorde likadant på våra garderobsdörrar (de på bilden högst upp). Till en början tyckte vi det var snyggt och även många som har varit här tyckte oxå det...men nu har man lixom tröttnat på det. Själva idén e jättekul tycker jag men då kanske man skulle valt en mindre framträdande färg, som vitt på vitt t ex. Så nu har jag bara målat över alla ränder med vit färg, så ränderna lyser igenom lite...blev mindre "rörigt". Så får det vara tills vi ska byta garderober=)Tänk om man kunde TÄNKA innan man gjorde något??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar