söndag 27 april 2008

Hängstolsbabbel...

Ja nu tjatar jag om min hängstol igen...men snart ska jag sluta babbla, jag lovar;)Precis som Malin tipsade om så lutar det åt denna hängstol från Ikea, jag gillar formen på den, men är den skön att sitta i, någon som vet??Priset är 595:- och den tål 100kg!!!Så snart blir det en tur till Ikea tror jag...bara jag blir frisk någon gång!?Jag har ingen ork till någonting nästan... Vi var iväg med ett par kompisar idag å skulle leta dynor...men det blev två krukor istället, kommer bilder imorrn!?Kram på er

9 kommentarer:

  1. Vad käck den var! Tänka att sitta där och gunga med en bra bok eller tidning en underbar sommarmorgon.

    Skulle oxå vilja ha men vart skulle jag hänga den, i piskställningen kanske?.

    Vi är 14 lägenheter som delar på trädgården men det är inga problem, finns det hjärterum så finns det.......
    Ju fler desto bättre! Fast jag och två till är nog de som använder den flitigast.

    Hoppas du blir piggare snart, det är jobbigt att må halvdant.

    SvaraRadera
  2. Åh ska du köpa den??! Nu blir jag avis värre. :) Gillar den jättemycket!

    Jag kan köpa en gummikrog när vi ska till Jysk igen. Det blir nog ganska snart, ska inhandla ett parasoll där nämnligen.

    Gonatt & sov gott! Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Snygg..vill med ha...2 st,,,,funderar på en "gungställning" för våra barn som nu blivit lite åldre,,ett mysställe!!!
    Kram Millan!!
    Ha en trevlig Vecka!!

    SvaraRadera
  4. Usch, sån där hosta har jag också haft, stackare. Man får se det positivt, bra magträning ;-) Men om man inte orkar shoppa, då mår man inte bra...

    Hängstol verkar mysigt, och helt åt skogen verkar inte shoppingen igår ha gått i alla fall :-) fina saker du köpt, och vilken härliga altan. Men hrmmm, vad är det som ligger på trappsteget ovanför den nya fina gröna krukan?!

    Själv försökte jag shoppa vårjacka igår och idag. Resultat? Två toppar och en kofta... så jakten fortsätter.

    Nä, jobbet (support på en intern applikation) har inget att göra med sakerna jag köpt. Vi har helt enkelt världens fulaste kontor, t.ex blä-ful korkmatta överallt på mitt våningsplan så jag tänkte göra vad jag kan för att piffa till mitt rum i alla fall :-)

    SvaraRadera
  5. har aldrig suttit i den, men den ar verkligen sa snygg. Problemet ar att hemma hos mig finns det ingen stalle att hanga den pa.....

    SvaraRadera
  6. Den är fräck! Jag gillar gungor, hade vi haft mega takhöjd hade jag velat ha en inomhus!

    SvaraRadera
  7. Hängstolen är verkligen urläcker förstår att du är sugen på den.

    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  8. Ja priset är ju absolut lockande - det är väl det som är toppen med IKEA, ser riktigt skön ut oxå... tror det kommer bli toppen... :D

    ha en super bra dag

    kramiz

    SvaraRadera
  9. Vilken härlig hängstol!! Skulle vilja ha en sådan i vårt blivande uterum. Försöker skaffa tredje och försökt det i 1½ år nu utan resultat. 1:an och 2:an gick snabbt, på första försöket. Men nu så tar det tid! Håller tummarna för att ni lyckas snart. Kram

    SvaraRadera