tisdag 22 april 2008

Härliga Hemsidor!!!

Dags för lite Härliga hemsidor, nu vill jag tipsa om sidan detalj&design!!!En färgglad sida med lite av varje och med blandade priser. Kanske ett par härliga glasunderlägg i silikon, finns i olika färger (20:-/st). Finns också som grytunderlägg. Ellr kanske denna vackra ljuslykta/vas (39:-/för den lilla). Härliga kökshandukar i härliga färger (69:-/st) Eller varför inte denna ursnygga lampa!? (875:-) Eller varför inte ett par snygga ljuslyktor att ha på altanen nu i sommar?? (249:-/st) Bilder lånade från detaljochdesign.se

7 kommentarer:

  1. Vilka fina kökshandukar! *vill ha*
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Vilka fin saker, ska genast klicka mig vidare på länken.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  3. Den sidan måste jag kolla in. Jätte fina saker du visar. Hoppas att du får en jätte härlig onsdag (förhoppningsvis i solen!) :-)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tackar, den länken tar jag gärna!

    Kram, Mia

    SvaraRadera
  5. Inspirerande blogg och massor av fina bilder. Kommer tillbaka.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Så fina ting du hittat Där ska jag definitivt klicka in mig!!!
    Ha en bra dag pricken! kram från en annan prickigkorv :D

    SvaraRadera
  7. Såna underlägg köpte jag till mina ungdomar i julklapp Village, superläckra.

    SvaraRadera