tisdag 8 juli 2008

Bildlöst inlägg...

Här grävs det för fullt och vi är snart klara, imorgon kanske markduken åker på och sen gruset, tar längre tid än vad man tror!? Har även sytt gardinerna till köket idag så imorgon kan jag förhoppningsvis visa lite bilder på både grävning och det jag shoppade på Hem&Hobby!!!=) Vi har även vart på lite "djursafari", tycker det är skojj att åka lite i skog och mark för att se om man ser nått intressant...i förrgår när vi åkte såg vi ett vildsvin bla....men det var ganska mörkt så vi såg det inte så bra mer än att den var enormt STOR...så det har vi spanat efter idag igen men utan resultat, men vi vet ju att det finns mycket svin här i trakterna så det är bara att spana på...resultatet idag blev väldigt mycket råddjur och en grävling, alltd något=)

8 kommentarer:

  1. Ha ha, tack vännen, tur att det är nån som förstår sig på min "konst" :-) Ja nåt ska man ju ha tygerna till när man inte kan låta bli att köpa fast man inte har den blekaste om vad de ska va till. Funkar jättebra som bakgrund till foton ju :-)

    Så ni fick se ett vildsvin?! Hann du ta nåt kort?!

    Ah, har du sytt gardinerna redan, bra jobbat! Får man se imorron då kanske? Hem & Hobby, är det i Skövde, som allt annat? Finns det nåt som passar barn där, två killar på 13, eller nån allmän sevärdhet? De gillar det mesta. Jag måste ju lägga upp en plan för att styra nån utflykt till Skövde när vi är i Tidaholm!!!

    Jag håller på med ett inlägg nu som ska passa in på två teman... Före/efter och under. Jag tror jag har lyckats.

    Sov du så får du kolla imorron vad det var för nåt :-) Jag har nu nåt helt unikt hemma hos mig. Alltså inte unik grej men omdesignad. Alla som har en sån här kommer att bli sååå avundsjuka. Eller inte...

    Natti natti :-) Kram

    SvaraRadera
  2. Djursafari låter spännande, vi har samma här men jag önskar vi slapp se dom. Älgar och björnar runt knuten så vi kan inte ens rida i skogen. SÅ trist!!

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  3. Jag ser fram emot alla bilderna! Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. God morgon...

    visst e lampor underbara - skulle kunna ha hur många som helst... ang pris så tar vi ca 1500 :- för den :D

    ha en bra dag å hoppas du får se några mer spännande djur längs vägen :D

    SvaraRadera
  5. Vad synd att du inte bor närmare då hade det blitt en fika på altan och någon smarrig Cupcake.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  6. jag vill ocksa pa djursafari.......nagot jag sager varenda ar men det blir aldrig av!!!!Nu ser vi fram emot alla fina bilder du kommer att visa
    kram
    anna

    SvaraRadera
  7. Va spännande, ser fram emot bilder! Kram

    SvaraRadera
  8. Hem o Hobby dit ska jag igen och det är snart, vilken affär.
    Hoppas du fyndade en massa kul!

    SvaraRadera