tisdag 29 juli 2008

Semester!!!

Nu tar jag semester några dagar för imorrn drar vi till Västkusten...närmare bestämmt Hunnebostrand!!! Ska bli skönt att komma ifrån vardagen några dagar...men på Söndag e jag tebax och då har jag säkert massa underbar läsning inne hos er att se fram emot och vem vet jag kanske kommer hem med några fina fynd som kan lottas ut i en liten tävling senare sen. Ett besök på Smögenbryggorna är ett MÅSTE, det är sommar för mej och där kan man hitta MYCKET fint!!!=) Vill ju tacka alla för att ni finns och ger så underbara och snälla kommentarer och för all inspiration man får, ni gör min dag!!! Kram på er, emmsan

14 kommentarer:

  1. Njut nu riktigt av den väl förtjänta semestern. Hoppas du hittar några fynd också :-)

    Kram Annette

    SvaraRadera
  2. Ha en riktigt skön semester nu!

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  3. Ha en trevlig semester!

    SvaraRadera
  4. Västkusten är ju så underbar, jag visar bl.a. lite vacker flora idag...

    Ha det så skönt!

    Kram Karin

    SvaraRadera
  5. Ha det nu riktigt bra!!! Kram

    SvaraRadera
  6. Ville bara önska en bra semester!
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Hoppas att du får det underbart!!!!!!!!!!
    Massa kramisar

    SvaraRadera
  8. Emma; Tack snälla du! Glad jag blir. :) Är så himla nöjd också och det är kul om andra med tycker om det ju. :)Ja visst var bollhavslampan fräck? Får se om man ger sig på att göra en. Du kan ju göra en som är så duktig på att göra lampor. Passar ju i andra rum än barnrum också tycker jag. En helvit kanske? :) Detsamma, ha det gott! Skönt med lite semester.. Kan behövas. :)

    Kraam Malin

    SvaraRadera
  9. Tjo! Hoppas att du får en underbar semester, hade själv velat ha en.. men men, tiden kommer, tiden kommer :D Nu kan du samla lite mera bloggenergi! Ha det fint i solskenet som förhoppningsvis lyser på er!

    SvaraRadera
  10. ha det så bra!!! alltid skönt att komma iväg lite och se nått annat:)

    Kram/jenny

    SvaraRadera
  11. Hoppas du får en riktigt härlig semester!!! Kram Pernilla

    SvaraRadera
  12. Åh så härligt, ha det så bra!

    Svar: Haha, du har så rätt! Jag gick runt på Ikea och planerade massor inför kommande köp, det kändes jobbigt att släppa på allt inför en ev kommande flytt. Kram Sandra

    SvaraRadera
  13. Svar: Åh nu såg jag ju köksön, det blev verkligen hur fint som helst! Kram Sandra

    SvaraRadera
  14. ha en underbar semester!!! sjalv ar jag precis hemkommen det var sa harligt att bara lata sig i tva veckor.
    kram
    anna

    SvaraRadera