tisdag 6 januari 2009

Retro

Blev visst lite tyst här på bloggen fast det inte var meningen...men jag har satt igång med ett litet ptojekt här igen!!! Har börjat måla idag men det tog visst längre tid än planerat. Alltid typiskt mej att tro det går så snabbt att måla...Ska använda mej av dessa Retro "blommor" för att "piffa" upp väggen sen, som för övrigt blir vit, fast jag ska måla dom direkt på. Annars finns de att köpa som Wallies på favoritsaker.se för 579:-!!! Har tänkt mej att ha färgkombon turkost/grön och kan då inte bestämma mej om jag ka ha ALLA blommor svarta eller om jag ska måla någon grön och någon turkos, vad tror ni?? Bild lånad från favoritsaker.se

6 kommentarer:

  1. Jättefina blommor! Deet kan nog vara snyggt att bara ha nån enstaka som är grön och nån som är turkost- precis som du skrev.

    SvaraRadera
  2. Det blir säkert riktigt snyggt! Någon turkos skulle nog bryta av det hela med. ;-) Kram

    SvaraRadera
  3. Gud vad kul!! Har du turkos och grönt i rummet för övrigt?? I så fall tycker jag absolut att du kan göra det. Då kommer det ju att fångas upp!! Åhh vad roligt. Hoppas att vi får se hur det blir sedan???!!!
    Kramis

    SvaraRadera
  4. Skithäftiga väggdekorationer. Har också tittat på dem :) Jag skulle ha kört alla svarta. Om du tröttnar på accentfärgen så slipper du iaf krångla med väggen...
    Kram

    SvaraRadera
  5. Är det inte alltid så att det tar längre tid att måla än vad man har tänkt sig? Man hoppas på två lager, men så krävs det tre. Pillermålning med pensel osv. Jag håller mentalt på att laddar upp för en omgång färg i sovrummet. Den här gången blir det vitt. Sen får tillbehören göra jobbet.

    kram Malin

    SvaraRadera
  6. Sicken superidé!!!
    OM man ändå hade ett jättehus! :D


    /Malin igen

    SvaraRadera