måndag 30 mars 2009

Fler ugglor!

Igår var jag på Loppis (igen), riktigt roligt när man kan fynda lite. Tyvärr så hittade jag inte så myket som jag ville ha...men två ugglor fick följa med hem. Den ena ugglan ser ni på min nymålade hylla som innan såg ut så HÄR!!! Jag tror att ugglan också ska få sej ett lager färg!? Nu ska bara hyllan fyllas med lite smått och gott, kanske en liten marimekkoskål skulle passa bra där!!!:)

Har ni några sådana här hyllor och vad har ni på dom iså fall??

(Hyllan är inte så gul som den ser ut på bilden, beror antagligen på att väggen bakom är i en annan vit färg).

2 kommentarer:

  1. Kul att du hittade lite ugglor iaf.

    Har nåt likande din hylla och den har jag bara svart saker på.....fejk marimekkoskål och nån pålle och lite annat.

    Ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag har en sån hylla eller min son har den i sitt rum där finare saker står typ doppresenter lite finare leksaker mm.

    Kram/J

    SvaraRadera