söndag 1 augusti 2010

Semestertripp...

Nu har vi tillbringat några dagar på västkusten, där vi bodde i stuga i Hunnebostrand. Har varit sköna dagar med mycket shopping och mys:) Tyvärr blev sambon dålig redan första dagen så han har tillbringat dagarna i sängen men det är sånt man inte kan förutspå innan och jag hoppas han frisknar till snart.

En av mina favoritaffärer ligger i Fjällbacka och den heter Tång, av bilden att dömma så ser ni säkert varför den är en av favoriterna, mycket fint och mycket marimekko:) Lillebror poserar snällt så jag kan ta lite kort. Blev dock inget inköp här denna gång. Det enda jag har shoppat till hemmet är disktrasor a la Malin Westberg annars blev det mest klädinköp...

Tror jag är inne i en rosa period för jag shoppade bl a. skor, väska & linne i rosa, i like:) Tyckte dessutom att väskan hade en läcker färgkombination!

Nu ska jag krypa ner i min alldeles egna säng, borta bra men hemma BÄST!:)

2 kommentarer:

  1. Känner igen det där.. jag själv har ju snöat in på svart ett längre tag men gillar rosa som accentfärg!


    Må gott och välkommen hem


    Maliin

    SvaraRadera
  2. Fin väska gumman!! :) Hoppas du har en bra dag. Gosekramar!!

    /M I&D

    SvaraRadera