söndag 26 december 2010

God fortsättning

Hoppas ni alla haft en skön & mysig jul tillsamman med nära & kära?? Jag tog ett litet blogguppehåll, vi har slappat, myst & umgåtts men nu är jag på gång igen:) Behövs lite ledigt ibland för att hitta nya krafter!

Julafton var hur mysig som helst & jag måste varit snäll för jag fick massa fina julklappar...

Plattanbricka + underlägg

Fillipa K muggar!

Halsband från Laila Bagges kollektion " Rock by sweden".

Förvaringskorg från DesignHouse Stockholm...

Sen fick jag presentkort, presentkort på en tatuering, pengar, parfym + andra bra att ha saker! Nu får man se fram emot nyår men innan dess ska vi förhoppningsvis ha målat klart i källarn:) God fortsättning på er...

Bilder lånade från; forr.se, dukabord.se, blingit.se & designhouse.com

1 kommentar:

  1. God fortsättning gumman! Så jäkla fina saker du har fått i julklapp! :) Puss o kram!

    SvaraRadera