fredag 7 oktober 2011

Jag föll direkt!


Im in löve:) Gick in på vår lokala färgaffär idag och där var den, tapeten som ska hamna i arbets/träningsrummet. Fastnade direkt när jag såg den, nu ska bara sambon bli lika övertygad som jag! Den kommer från Midbecs kollektion "Miss Print", "en retroinspirerad kollektion med lekfulla mönster och en färgskala som för tankarna tillbaka till 50-talet!". Blir alltså ingen av de jag visat tidigare för jag har bestämt mej, denna ska det bli:) Ha en härlig fredag, kram

Bild lånad från tapeter-tyger.se

6 kommentarer:

  1. Jättefin! Kommer bli supersnyggt!

    SvaraRadera
  2. Ja ett tapetprov av den kikade jag på förra helgen när jag var på besök i vår nya färgbutik, den är snygg!

    SvaraRadera
  3. Cool tapet, det blir nog väldigt snyggt i rummet. Clas Ohlson-lampan är så snygg, den har jag också funderat på, lutar mest åt den randiga som inte är frostad för mig.

    Låter verkligen jobbigt med magen, håller tummarna för att doktorns medicin är ett mirakelmedel som fixar magen.

    SvaraRadera
  4. SNYGG den var!! kommer bli supersnyggt!!! :)
    Hoppas allt är bra! Försöker läsa ikapp nu... ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Lycka till med övertalningen. Den måste du ju bara ha, supersnygg!

    SvaraRadera
  6. Jätte snygg tapet!! Å fint det blev i vardagsrummet!!!
    Kram

    SvaraRadera