tisdag 15 november 2011

En liten önskelista...


Snart är det min födelsedag och är det nån gång jag blir som ett litet barn så är det då, älskar (fortfarande) att fylla år, öppna paket & ha kalas. Jag är en riktigt mysmänniska och kalas är verkligen mys, alla samlas man äter god mat tillsammans och har det allmänt mysigt:) 

Här kommer då en liten önskelista, man måste inte köpa nått men om man skulle vilja det;)



Kudde, Lagerhaus
Pälspläd, Lagerhaus




Sittpuff triangel, Lagerhaus


Poster "Pear" från Isaform
Poster "Peace for evryone" från Jtp-design!







Babellfat XL eller L i vitt från CID.





Iittala "Essence" vitvin & vattenglas, Designonline!
Marimekkoskål Klar, Designonline!


Filippa K mugg "Ink Stripe"...
...och Marimekkoskål "Siirtolapuutarha" Medium & Large i svart/vitt från
Designonline!



Och om nån skulle ha jättemycket pengar över som ni inte vet vart ni ska göra av så kan ni gärna köpa Lampan Kartell Bourgie till mej, eller så kanske tomten läser detta;);)

Sen är alltid presentkort bra hos t ex. Gina Tricot, Hm, Lagerhaus & Blomstertid! Även smycken och plastklockor är gångbart;)




6 kommentarer:

  1. Så sant så gumman. Önska får man, hur mycket man vill! Hoppas att du får något av de på önskelistan. :)

    Kram kram /Malin I&D

    SvaraRadera
  2. Gillar!! Hoppas tomten hittar till jtp-design;)

    SvaraRadera
  3. Tänk den som ändå fick julklappar ändå...

    Jag är nog inte tillräckligt snäll tror jag haha!

    ;-)

    Hoppas att du får kartellampan, den vill jag också typ måstehyperventileracravings ha :-)

    KRAMIS

    SvaraRadera
  4. Å vilken trevlig önskelista. Så du är också novemberbarn? :)
    Hoppas du får minst 1/3 av grejorna i alla fall. det är ju det minsta man kan begära :)
    Kram Jessika

    SvaraRadera
  5. Där var jättemånga snygga grejer! Jag ska oxå knåpa ihop en önskelista till bloggen nån dag. :)
    Kramen!

    SvaraRadera
  6. Mmm, många fina saker där du.. Allt är såå fint och det skulle kunna vara min önskelista ;-)

    SvaraRadera