måndag 12 december 2011

Arbets/träningsrummet...

Då kör vi lite bilder på arbets/träningsrummet, nu funkar äntligen överladdningen av kort fast korten blir ju inte bättre för det men ni får stå ut;) Här inne är det inte alls klart än, sladdar ska fixas iordning, nya arbetsstolar, nytt golv, mer träningssaker & lite småfix återstår men nu är ju rummet brukbart ialla fall:)









Vi valde att tapetsera de delarna där det var tapet innan och bakom skrivbordet sattes en OSB-skiva upp. Bryter av det svart/vita och skulle jag tröttna är den ju lätt att måla över:) Som belysning över skrivbordet satte vi upp 2 st arbetslampor från Biltema. 

Kostnad för arbetsrummet:
Tapet: Midbec "Miss Print", kostnad ca 750:-
Arbetsskiva & väggskåp: 600:-
OSB-skiva: ca 200:-
Griffelfärg: ca 200:-
Arbetsbelysning: 120:-/2 lampor

TOTALT: 1870:-

Övrig inredning fanns hemma eller är inte inköpt än!:)

7 kommentarer:

  1. kanon fint månGA härlig BILDER

    SvaraRadera
  2. Oj så snyggt!! OBS skivan vart riktig snygg, och bryter av bra!

    Ja babellfaten kan man använda till mycket ;-)

    SvaraRadera
  3. Hejsan,
    vilket inspirerande rum! Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Vi har även en golvtävling och en jultävling som pågår just nu. Maila mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer!
    /Vendela

    SvaraRadera
  4. Jättefint =) Har precis lagt ut en ny tävling på min matblogg så kika gärna in där och tävla om godsaker =)

    SvaraRadera
  5. Vad trevligt kombo-rum ni fått till! Hur snyggt som helst! Tapeten gillar jag helskarpt, har sneglat på den sedan du visade den första gången! Kram

    SvaraRadera
  6. Jättefint och supersnyggt!! Massor med inspireande ideér du bjuder på!
    kramkram!
    tina

    SvaraRadera
  7. vart har du köpt väggskåpen?

    Jätte fint :)

    SvaraRadera