måndag 16 januari 2012

Blog award


Det är lite trögt & tufft just nu och tröttare kunde man inte vara men jag kämpar på och det är ju sådana här dagar som man blir så otroligt glad när man ser att man tilldelats inte en utan två blog awards, det kan verkligen liva upp en dag som denna!

Den första blog awarden kommer från underbara tomteboanna, den andra awarden fick jag från goa Hanna med bloggen Inreda med mera, kolla gärna in deras inspirerande bloggar:)
Jag skulle ju gärna dela denna awarden till er alla för att ni kikar in här och lämnar små härliga kommentarer men jag får helt enkelt dra tio stycken av alla er underbara läsare (egentligen fem, men 5*2 = 10:))


Dela gärna med er av awarden till fem andra bloggar också. Egentligen ska de helst ha färre än 200/läsare per dag vilket jag vet att alla bloggar ovan inte har men som tomteboanna skrev så är ni värda all bloglove ni kan få ändå!:)

Så tusen tack till er och alla er andra för att ni kikar in här hos mej, läser och gör små avtryck, det betyder mycket för mej!
 



2 kommentarer:

  1. Åh, mitt hjärta skuttar till av glädje över utmärkelsen. Tusen tack vännen, betyder väldigt mycket för mig! :)

    SvaraRadera
  2. Tack snälla underbara! Vad gullig du är..!!!!

    Kram Malin I&D

    SvaraRadera