tisdag 24 januari 2012

So close...

SO CLOSE, NO 
MATTER HOW FAR
COULDN´T BE MUCH
MORE FROM THE HEART

Det är texten som tar form på sovrumsväggen, tar dock lite längre tid än jag planerat, men det är väl som vanligt då;) Dessutom tog dekorplasten slut så det blir till att köpa mer imorgon när jag hämtar hem mitt plåtskåp:D Var tydligen många som ringt efter mej på detta skåp men han var vänlig och höll det åt  mej, ibland ska man ha tur! Hittar inte mitt laserpass heller, kunde underlättat en del när man ska försöka få bokstäverna på väggen att sitta någorlunda rakt, men det är ju hemmagjort så det blir inte helt perfekt, men nästan;)  Idag anlände även ett paket, 2 st tapetrullar i "betong", ser lovande ut, men har lovat mej själv att först göra klart väggordet, sen kan jag ta tag i projekt lilla hall! Natti natti<3

2 kommentarer:

  1. Då har du en del att göra framöver. Kul!!! Ser framemot bilder ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Mmmm, Metallica, me like :-) Coolt!

    SvaraRadera