fredag 26 oktober 2012

Sovrummet och gissa leverans...

Det är ju konstigt att jag aldrig hittar tiden till att blogga fast jag egentligen har all tid i världen nu när man är hemma men för att inte känna pressen så får det bli lite sporadiska inlägg när jag väl hittar tiden;) Och som jag sagt innan så är jag betydligt flitigare med Instagram där jag heter Hemlangtan. 

Nu när det är mindre än 3 veckor kvar (förhoppningsvis, om inte lilla myran tänkt stanna ytterligare två veckor i min mage) så har vi nu förberett det sista, sängen är på plats i sovrummet, lite trångt men så mysigt, och nu väntar vi spänt på vad det är för liten krabat som ska sova här...En liten nattlampa i form av en svamp  tyckte vi kunde vara smart om det är så att bebis tänker vara vaken på nätterna;) Så så här ser sovrummet ut för tillfället...









Bjuder på en liten magbild (v.38, 37+2)...vill ni så vore det roligt om ni ville gissa kön och "leveransdatum" av lilla myran?? Kanske man kunde utse en vinnare sen när bebis är här, vad tror ni om det? Gissa på...det beräknade leveransdatumet är 13 november!

Trevlig helg, kram

24 kommentarer:

  1. Jag börjar gissa här då: Pojke och den ....öhhh...12 november :) Hoppas du mår bra. Jättefint sovrum :) Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Jag tror på flicka och 15 november! :) Kram!

    SvaraRadera
  3. En pojke den 14 nov! Ni har det jättefint :)

    Kram /iris

    SvaraRadera
  4. 20/11 flicka 4020g 52cm

    SvaraRadera
  5. Och jag tror på pojke den 19:e november :)
    Så underbart fint och harmoniskt ni fått i sovrumet, och bebis kommer trivas ypperligt i sin fina säng med mjukis-kompisarna :)
    Ha en underbar helg, kram

    SvaraRadera
  6. Jag gissar på att ni får en flicka den 20 november. Hoppas ni får en mysig helg, kram =)

    SvaraRadera
  7. Så fint och mysigt :)
    Spännande tid ni har framför er <3
    Jag får väl ta och gissa..hmm den 16/11 och jag tror det blir en flicka :)
    Kram till er

    SvaraRadera
  8. Jag tror att det blir en pojke den 17 november

    SvaraRadera
  9. Så fint och mysigt du har gjort det.Smart det där med nattlampa.Jag hade en sån där strut(julbelysning)som lyser svagt,på nätterna.Om inte så bara för att tända och se det lilla livet jämte mig.Okej jag gissar oxå då,14 november och på en liten flicka.Måste fråga,har du någon rand på magen?Från naveln och upp.Om du har det så säger dom flicka.Det hade jag båda gångerna.Om den fortsätter längre upp så pojke.Säkert bara en av alla myter,men det stämde på mig.Ha en trevlig helg/Kram!

    SvaraRadera
  10. En sån fin och vacker mage du har, och jätte mysigt sovrum med babis sägen och allt! Jag gissar på att det blir en pojke 9/11 :-)

    Kramar/Emma

    SvaraRadera
  11. Jag gissar pojke och den 19 november :)

    SvaraRadera
  12. Jag gissar på en flicka den 13 november .Tror att hon väger 3650 g och 51 cm lång.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  13. Hej vad mysigt det blev, var har du köpt sleep tight...?

    SvaraRadera
  14. 10 november, pojke :)

    // Theres

    SvaraRadera
  15. Gissar på att det är en grabb som inte har bråttom utan kommer 28e! Lycka till!

    SvaraRadera
  16. Ni har det så himla fint! Och hjälp vad fort tiden går...det är ju snart dags! Jag tror att det blir en liten pojke den 14 november (den 14 är ett bra datum för mig så jag hoppas att det kan bli det för dig med!). Lycka till med allt!

    SvaraRadera
  17. Hejsan.

    En liten kille den 18 november, gissar jag!

    Lycka till,
    Anneli

    SvaraRadera
  18. Hihi vackra du!! Tror det ligger dn liten tös därinne :) och hon kommer på farsdag!!

    Fint som vanligt hemma!!!

    Kram

    SvaraRadera
  19. Linda-2barnsmamma29 oktober 2012 kl. 17:52

    Pojke, 16 november gissar jag på :)

    SvaraRadera
  20. Jag gissar på en flicka,den 17 november.Superfint sovrum!

    SvaraRadera
  21. fint :) Kul att du tittar in lite då och då har med istagram men det är inte lika kul som bloggen .den 12nov gissar jag ;)

    SvaraRadera
  22. Då gissar vi på pojke och 15 nov. Sovrummet blev jättefint. :)

    SvaraRadera
  23. Jag tror på en liten kille. Kommer säkert den 16:e. :)

    SvaraRadera