lördag 27 april 2013

Milos dop

Härliga lördag, vad har ni för er idag?? Jag lovade ju lite dopbilder och tänkte idag bjuda på ett urval, vet ju inte hur folk ställer sig till det här med foton och blogg osv. så därför är de flesta bilder på oss och även något kort på de jag vet inte har ont av detta:) Vet att huvudtemat på bloggen är inredning och så kommer det säkerligen att vara i fortsättningen men ibland kommer det ett par inlägg som blir lite mer privata och som handlar om familjen, jag lever ju mitt i mammalivet just nu och det mesta kretsar kring vårt lilla underverk:) Dessutom får ni ett gäng bilder på mej, inte så vanligt då jag för det mesta står bakom kameran! 

***

Trevlig lördag allihop






















3 kommentarer:

  1. Men finaste familjen!
    Så kul att se er allihop och så stor Milo har blivit, vilken goding!
    Superfina bilder på dig, snygging!
    kram kram

    SvaraRadera
  2. Så fina bilder. Ser ut som Helge Skoog var med oxå eller förmodligen bara en kopia :))

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vi vill tipsa om att du kan nominera din blogg till Årets Byggblogg som avser utnämna Sveriges bästa byggblogg den 29 maj 2013. Vinnaren kammar hem 25 000 kronor i ett projektkort att handla varor för på BAUHAUS. Skicka in ditt bidrag senast den 12 maj. Lycka till!
    http://www.bauhaus.se/byggblogg.html

    /Anna, Priest PR

    SvaraRadera