måndag 27 maj 2013

Lagerhaus levererar...

Igår var det mors dag, min första mors dag som mamma, om man inte räknar förra året då pyret låg i magen förstås, det var stort för mej. Trodde aldrig att jag skulle få uppleva detta men det gör jag just nu, lycka, han förgyller varje liten minut vår guldklimp...kärlek! Fick även ett litet paket, det finaste halsbandet man kan få, ett halsband med Milos namn på ena sidan och på andra sidan stod det Kärlek, blev alldeles tårögd, sen fick jag frukosten serverad, inte på sängen dock, gillar inte att äta i sängen;) Så bortskämd blev jag allt...

I fredags åkte vi på en liten shoppingtur då lite presenter mm behövde införskaffas, smet in på lagerhaus och hittade dessa fina doftpåsar, hänger nu en på lilla toaletten, doftar underbart! Vad har ni haft för er i helgen??



1 kommentar:

  1. Förstår stt mors dag blir speciell <3
    Låter som ett underbart halsband, vilken fin present!
    Helgen har varit lugn och skööön, men till helgen ska sonen både på fotbollscup och två kalas så då blir det ingen vila direkt! men kul!
    ha det finast, kram

    SvaraRadera