söndag 11 augusti 2013

Kalas

I dag har vi firat sambon som fyllde 35 i fredags, det blev en liten kakbufé efter hans önskemål! Det är också hans sista semesterdag så kvällen har tillbringats i soffan med film, tänk att det redan gått sex veckor, hur fort går inte tiden? Det börjar även mörkna tidigare på kvällarna och visst är det lite kyligare ute, snart är det höst, knappt man vågar säga det men jag älskar ju hösten! Visst jag gillar somrarna, och vilken sommar vi haft, men det är nått visst med mörka kvällar, lite kyligare luft och massvis med tända ljus:) Jag bjuder på några kalasbilder, en något stel bild på mej i kalasoutfit men eftersom jag för det mesta står bakom kameran så passade sambon på att klicka ett på mej innan gästerna kom! Ville också visa de två nya vaserna som huserar på soffbordet, sambon offrade sej att dricka två Norrlands Guld öl så jag kunde använda flaskorna till just vaser, snällt va?;) 

Längtar ni efter hösten??








4 kommentarer:

  1. Så mycket gott du har bakat.Måste säga att jag oxå gillar hösten,med alla tända ljus.Har sånna där ölflaskor jag med.Fina som små vaser :)

    SvaraRadera
  2. Vilka fina barnkläder. För mig får det gärna vara lite barn i bilden oxå. Har ju själv två så jag vet hur det är :)
    Kakorna ser riktigt goda ut, antar att du har varit i farten :)

    Ha det gott kram Louise (stylinghouse)

    SvaraRadera
  3. Oj vilka godsaker!! Riktigt fikasugen blev jag nu;)! Ja semestern har en förmåga att rusa förbi. Men som du säger, vilken underbar sommar vi har haft! Hösten är riktigt mysig med mörkare kvällar, tända ljus och härligt frisk luft! Så ja, jag längtar lite faktiskt. Först ska semestern klaras av:). Kram!! (Hanna inredamedmera)

    SvaraRadera
  4. vart kommer den fina tavlan ifrån med bilar?

    SvaraRadera