torsdag 7 februari 2008

Hem & Hobby

Var ju på Hem & Hobby igår med kompisen D. Vi skulle egentligen inte köpa nått speciellt bara "titta" lite=) Blev lite besviken då jag inte hittade så mycket, men jag har vart där för ofta nu antagligen. Jag köpte i alla fall underlägg som fick agera duk på köksön, 2 kuddar till soffan, en bricka och 2 plastbollar = 230:-!!!Min billigaste Hem & Hobbyresa tror jag;)
Känner mej inte riktigt kry idag, ont i halsen, fryser och huvudvärk...hinner inte bli sjuk nu igen, får hoppas det går över tills imorrn då jag ska jobba!!!Hoppas ni har det bra där ute!?=)

5 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Jo, fin i håret om man vill se ut som en "rocker" HAHA!
    Nä, skämt å sido, vad fina ord!
    Och vilken fin blogg du har. Är grymt imponerad av "trädet". Skulle gärna ha något liknande hemma hos mig. Såg att jag var i din länklista, SÅ HIMLA GLAD JAG BLEV! Får man länka tillbaka måntro??? Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  2. fridasfunderingar: Hejsan!=)Hahah...tror inte de e så farligt me håret!?Har inte bloggat så länge så allt e under konstruktion, måste ju lära mej=)Tack för komplimangen om trädet, blev själv nöjd oxå. Ja du hör till favvosidorna;)Klart du får länka tillbaks, då blir jag glad!;)

    Kram emmsan

    SvaraRadera
  3. Jaa usch, du är inte ensam om att känna dig lite risig.. Här är en till.. och karln där hemma.. ja han är ju nästan döendes du vet! :)
    Ha en toppen fredag nu!! Kramar

    SvaraRadera
  4. vilken rolig affär ni verkar ha där.
    Snygga grejer du köpt,en sån där bricka skulle jag vilja ha.
    Krya på dig!!
    Kram/jenny

    www.jennyshus.webblogg.se

    SvaraRadera
  5. Perlan: Hihi..ja karlar brukar väl bli "döende"..;)Krya på dej och ha en skön fredag du me!

    Jenny: Ja de e en skojjig affär, är oxå nöjd me brickan=)Tack!!

    Kram emmsan

    SvaraRadera