fredag 4 april 2008

Använd fantasin...

...och tänk er att lister är ditsatta och golvet är svart, visst blev det bra??;)Ne, skämt o sido nu är väggen nästintill klar...fattas lister och att golvet ska målas bara!!!Vi e supernöjda och själv kan jag inte fatta att vi ens har haft någon vägg där, blev så himla öppet och luftigt, precis som jag vill ha det=) (Titta på tidigare inlägg i vardagsrummet för att se "före" bilder)
Måste visa min nya köksradio som jag köpte idag på Siba (299:-)Har sett att Malinhar en sån oxå!!!Gillar verkligen stuket på den...I love!!!=)
I morgon förmiddag ska vi åka och åka GoKart, har ALDRIG åkt innan men det ska bli suprskojj, jag ska slå både pappa och brorsorna hade jag tänkt..haha!!!Vad ska ni göra i helgen??
TREVLIG HELG!!!Kramar

16 kommentarer:

  1. Så mysigt du har det, riktigt fint! JA visst är radion fin har oxså en sådan.

    SvaraRadera
  2. Åhh jag vill till Ge-kås igen! Är det spiralöparen som hänger där på väggen? Det blev verkligen superfint och luftigt när ni tog bort vägen. Det gör så mycket! Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Ja, radion var snygg. Dina kaffemuggar också. Vart har du köpt dom och vad kostade dom?

    SvaraRadera
  4. martina: Tack=)Ja radion e riktigt nice!!!

    malin: Hihi, du var ju nyss där;)!?Ja, jag hängde spiralöparen på väggen, ska göra en slags ram sen men häftpistol funkar bra sålänge=)

    anonym:Tack=)Jag har köpt dom på Hem&Hobby för 10:- st men jag såg att dom fanns i Ullared oxå=)

    SvaraRadera
  5. Vad fin klockan är.Skulle själv jätte gärna vilja ha den..men känner att det inte finns någon plats för den just nu.Fina bilder det blev med alla tända lampor..Ser så mysigt och ombonat ut..KRAM!

    SvaraRadera
  6. Så läckert det blev, kan tänka mig vilken härlig skillnad det har blivit. Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Hade du inte sagt nåt om listerna så hada jag inte sett det! Jag såg (förutom väggen då) Lampan :-) ljusen och blommorna. Åh vad bra det blev!

    Önskar jag hade så stort att jag behövde en köksradio, den är ju så fin.

    SvaraRadera
  8. Ååååå.....Så mysigt!!

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  9. Wow Emma, det ser ju superfint ut!! Så duktiga ni är. Jag förstår att ni är nöjda. Skulle ni måla golvet också, sa du?? I vilken färg då? Vi har ju målat vårt köksgolv (som är som ert) i vitt och det är både för- och nackdelar med det. Resten av lägenheten är klarlackade golv fast jag hade nog valt nåt annat om jag hade fått, t ex oljade, såpade eller målade... Men nu får jag ju inte välja :)

    Ett råd om ni ska måla det vitt är att bryta färgen med lite lite grått så syns inte exakt varenda smula.

    Väggschablonen gillade jag ocks mycket. Var kommer den infrån?
    Hoppas du får en mysig helg! Kram

    SvaraRadera
  10. Jätte snyggt! Ser jätte mysigt ut! Hoppas att du hade en mysig fredagskväll och får en härlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Ni har det så otroligt mysigt hemma hos er, jag blir alldeles kollrig!

    Må gott

    SvaraRadera
  12. Helt fantastiskt vilken skillnad. Vad snyggt med väggdekoren det blev liksom pricken över iet. Bra jobbat och radion var som gjord för din bänk.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  13. Va fin t & öppet det blev!!

    Är själv mitt uppe i stöket - tusan vad det drar mycke med sig & riva EN enda liten vägg!!!

    SvaraRadera
  14. Tjoho! Jag har utmanat dig :-) Du är inte tvungen men om du vill så.. :-)
    Hoppas att du har en härlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  15. Hej Pysselfia! =9 Vad fiiint det blev med "öppningen". Du är helnöjd va?!! Hoppas din helg har varit bra!? KRAAAAM Malin

    SvaraRadera
  16. Vad läckert! Och unikt! Riktigt inspirerande...

    SvaraRadera