lördag 5 april 2008

Gokväll på er därute!!! Dagen började kanon idag, JAG har ju åkt GoKart för första gången i mitt 25-åriga liv, fasiken va det va skojj=)Vill åka mera...fast om vi ska prata placeringar och tid så gick det ju inte superbra=/Kom på 8:e plats av 10 startande...men men för att ha kört första gången så gasa jag på VÄLDIGT bra (enligt sambon ialla fall!!!) Dessutom slog jag lilla papsen oxå, han kom på 9:onde plats!!!Fast att slå mina bröder var kanske ett högt mål, min ena bror vann alltihop och den andra kom 5:a!Men jag var ensam tjej i Finalen, de ni=)Så har ni aldrig åkt GoKart, testa det, det va såå skojj!!!=)Nog tjatat om de... Jag har blivit utmanad oxå utav Designtjejen, skojjigt, men det får bli imorrn för batterierna i kameran e urladdade så dom får laddas över natten så jag kan klicka lite fönster imorrn!!! Lägger in en bild från Turkiet, så här fint var det bäddat sista dagen innan vi skulle åka hem från Hotellet, visst e de fint?? Sussa sött och kramar!

2 kommentarer:

  1. Ska bli väldigt spännande att se dina fönster! Det var nämligen ett tag sedan jag startade den utmaningen, så det är jättekul att se att den fortfarande sakta men säkert går vidare!!!! Väntar med spänning! Kraaam

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du gillade utmaningen :-) (trots att du fått den innan.. haha) Vilken fin vikning på sängen.. wow.. vill ju inte lägga sig. Hahah
    kram

    SvaraRadera