torsdag 10 april 2008

Snabb leverans!!!

Nu är jag stolt ägare av en Steltonkanna och en Stelton brödpåse!!!;)Rum21.se hade verkligen snabb leveranstid och ingen är gladare än jag, TACK!!!Gillar verkligen den grå färgen. Har inte riktigt bestämt mej vart kannan ska stå än, måste känna in lite först...hihi!!!
Vad har ni haft för er en dag som denna??Själva har vi röjt MASSA skräp, nu kommer man äntligen ut på altanen igen!Så skönt när sånt blir gjort, då slipper jag tänka på det mer. Det har varit strålande underbart väder här idag!!!Våren är KANSKE här för att stanna nu!? Ne nu är det snart dax för mej att krypa till kojs då jag ska upp 04.00 i morgon bitti!En alldeles underbar lite vän fyller 30 år så innan jobbet (äntligen) så ska vi busa lite=)GRATTIS Therese (lite i förskott)!!!TREVLIG HELG på er!

6 kommentarer:

  1. Gillar både kannan och brödkorgen. Och en sån tvålpump från cult design vill jag också ha till vår toalett.
    Ha de!

    SvaraRadera
  2. Vad fint det blir! Åh vad jag gillar ert grå/vita kakel också!!! Min dröm är att ha grå/vit mosaik, men hyresrätt…

    Ståtlig Stelton :-) Jag äger faktiskt en Stelton, röd… julklapp nåt år (från ett företag), aldrig använt, den ligger i sin kartong. Röd? Hmmm, kom just på nån som jag kanske kan ge den till!

    Vad duktiga ni varit idag då, och vad lyxigt med sol. Vi hade sol, flera minuter…

    Vilken kul idé att fira kompisen redan på morronen, men klockan fyra?! Hoppas ni inte skrämmer ihjäl henne…

    ”Köp vad du vill bara det funkar”, den gillar jag! Och de övriga Cult-sakerna i sällskap? Var sånt som behövdes för att det ”skulle funka” eller? ;-) Ursnyggt.

    Trevlig helg!!!

    SvaraRadera
  3. Så härligt med en stor rensning! Ha en trevlig helg, kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Åh jag önskar mig med en stelton kanna! Tycker dom är så snygga!

    Trevlig helg på dig nu!
    kram ♥

    SvaraRadera
  5. Gillar både kannan och korgen. Skulle gärna köpt jag också, men pengarna börjar sina nu:( Jag får fynda något annat ist:P Kram

    SvaraRadera
  6. vad AVUNDSJUK jag blir, jag vill också ha!! var så nära att beställa men då visste jag att den skulle ligga och skräpa hos mamma tills sommaren....och hon skulle säkert öppnat paketet och använt den glatt!! så så fin i grått.
    ha en riktigt trevlig helg
    kram
    anna

    SvaraRadera